19 Ekim 2015 Pazartesi

İstanbul Fotoğrafları: Mısır Çarşısı

İstanbul Fotoğrafları: Mısır Çarşısı

Mısır Çarşısı

Sene 2013, Sirkeci esnafından fotoğraf makinem için 50mm lik lensi alır almaz soluğu Eminönü Mısır Çarşısı'da aldım. Kapalı kompozisyon örneği olarak yorumlanabilecek bu fotoğrafında arasında bulunduğu bir çok fotoğraf çektim.
Fotoğrafta kapalı kompozisyon söz konusu olduğunda fotoğrafa bakan açısından hayal gücüne pek yer kalmıyor. Çünkü fotoğraf kendisini açıkça ifade etmiş oluyor. Kişisel olarak tercihim kapalı kompozisyondan yana oluşmuş durumda. Blogumda fotoğraf yayınladıkça zaten bu tercihi sizlerde fark edeceksiniz.
Yukarıdaki fotoğrafın merkezinde bulunan yeşilli genç kızı kendime yakın bulduğumu belirtmeliyim. Elime makineyi  alıp gezmeye başladığımda bende kızımız gibi meraklı bir edayla dolaşıyorum.
Gelelim fotoğrafın teknik detaylarına;
Makine: Canon 60D
Lens    : 50mm
Diyafram: f/1.8
Pozlama Süresi: 1/125 sn
Pozlandırma Dengesi: -1 adım

5 yorum:

  1. Fotoğraf konusunda bilmediklerimi senden öğreneceim sanırım..Çok merak ettiğimbir alan bu..Yeni yayınlarınımerakla bekliyorum canım..Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogu açalı henüz 20 gün oldu bildiklerimi paylaşmaya yeni yeni başlıyorum. Dilimin döndüğünce tecrübemi aktarmaya çalışacağım. Bu konuda biraz heyecanlıyım:) Umarım faydalı olabilirim. Görüşmek üzere canım sevgiler:)

      Sil
    2. Blogunuz hayırlı olsun.Yazılarınızı merakla bekliyor olacağım....

      Sil
    3. İlginiz için teşekkür ediyorum, sevgiler :)

      Sil
    4. İlginiz için teşekkür ediyorum, sevgiler :)

      Sil